Tuesday, September 11, 2012

Неполна пола секунда

Се стемнува и разденува
во една неполна секунда;
имам неполна пола секунда да те бакнам пред да си отидеш
и уште исто толку пред да се вратиш.

Во една неполна пола секунда:
ми ги лижеш раните,
за потоа да ги гризаш во уште една неполна пола секунда,
за потоа да ги бакнуваш во уште една неполна пола секунда,
за потоа да ги раскрвариш  во уште една неполна пола секунда,
за потоа да ја пиеш крвта  во уште една неполна пола секунда,
за потоа да ги измиеш усните од љубов црвени
во очиве од солзи горчливи...

Не, немој да ме жалиш па посакуваш во една неполна секунда,
немој да ме сакаш па сожалуваш во една неполна секунда,
немој да ме молиш па оставиш во една неполна секунда.
Остави ме да те мразам и презирам во бескрајно полни секунди.
Така ми е полесно.

No comments:

Post a Comment