Saturday, September 24, 2011

Искреност


Вашите насмевки
не се ништо подобри од моите солзи.
Мислите не можам и јас како вас?
Еве ме, се смеам,
гласно,
неподносливо,
навредливо.
Ќе се смееме заедно,
ако нејќете - јас ќе ве натерам,
ќе ве скокоткам до болка,
ќе ви се исмевам в лице,
ќе ве плукам дур се смеам,
ќе ви чепкам по раните, а вие ништо нема да осетите од смеа,
ќе ви ги признаам сите гадости, а вие ќе се радувате зашто се и ваши,
ќе ви го изгазам достоинство, а вие ќе мислите дека  сте слободни,
ќе ве натерам да си ја исплукате гордоста и тоа да ви биде забавно,
ќе се ситам на сета крв во вашите очи, а вие ќе барате уште зашто крвта има вкус на страст,
ќе ве хранам со горчина исцедена од срцево а вие гладно ќе се грабате за секоја капка.
Ќе ме сакате и мразите повеќе и од себеси.
Ќе ме презирате и ќе ме барате и ќе ме нема.

Мислите дека вашите насмевки се поискрени од моите солзи?

No comments:

Post a Comment